Správná volba!

orientační cenová kalkulace
Jak používat: nejprve si vyberte oblast, pro kterou chcete sestavit cenovou nabídku. Během procesu budete mít na výběr z možností, navigace po levé straně Vám umožní procházet kroky a měnit volby, přehled Vám pak ukáže počet splněných a celkových kroků, včetně průběžné celkové částky. Přejeme Vám příjemné vybírání. 

Počet podstránek

Kolik samostatných podstránek by měl web obsahovat? Bude to jednoduchý jednostránkový web nebo web se samostatnými podstránkami?

Hlavička webu

Jaké prvky by měla obsahovat hlavička webu? Kromě loga a navigačního menu můžete do záhlaví přidat různé kontaktní informace nebo ikony sociálních sítí.

Patička webu

Definujte, jak má vypadat patička webu (spodní část každé podstránky). Může to být jednoduchý pruh s copyrightem nebo složitější patička s textem, případně i s interaktivními prvky (tlačítko, formulář pro přihlášení k odběru novinek atd.).

Slider/carousel

Pohyblivý posuvník nebo karusel je ideální způsob, jak zaujmout návštěvníky hned po načtení webu. Může například zobrazovat prezentace produktů, text a různý další obsah s prvky CTA (call-to-action) pro dokončení konverze. Dejte nám vědět, jak se vám posuvník na vašem webu jeví.

Typ obsahu

Bude typ obsahu pouze statický (spravovaný ručně), nebo budete vyžadovat i dynamické vytváření obsahu prostřednictvím administrace (například přidávání blogů, produktů nebo galerií).

Kontaktní formulář

Kontaktní formulář je snadný způsob, jak vás může návštěvník webu kontaktovat. Můžete použít klasický formulář se základními textovými poli nebo komplexní formulář, který může obsahovat například možnost výběru data nebo nahrání souboru jako přílohy.

Interaktivní mapa

Kromě adresy v textové podobě můžete svou firmu zobrazit také na interaktivní mapě. Řekněte nám, jak byste ji chtěli na svých webových stránkách použít.

Výběr balíčku pro údržbu webu

Cenové balíčky údržby webu.CMS je komplexní a sofistikovaný systém, který je potřeba neustále aktualizovat a střežit jeho bezpečnost. Ceník balíčku je k dispozici zde

Odhad ceny vašich webových stránek je orientační. Ke zvoleným parametrům se můžete vrátit a své rozhodnutí změnit. Pro upřesnění cenové kalkulace se pojďme domluvit na osobní schůzce, kde si vše upřesníme. Vaše volby jsme si poznamenali a budeme tak naši schůzku pečlivě připraveni.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

WEB DESIGN

Máte zájem o jednoduchý, čistý a praktický design, nebo o něco kreativnějšího a netradičního? Případně jste navrhli vlastní design, který nám můžete dodat ve vhodných formátech (XD, Sketch, PSD, AI...)? Pokud ano, převedeme váš návrh do interaktivního kódu.

Počet podstránek

Kolik samostatných podstránek by měl web obsahovat? Bude to jednoduchý jednostránkový web nebo web se samostatnými podstránkami?

Hlavička webu

Jaké prvky by měla obsahovat hlavička webu? Kromě loga a navigačního menu můžete do záhlaví přidat různé kontaktní informace nebo ikony sociálních sítí.

Jaké bude menu?

Na základě předpokládané struktury a rozsahu webu nám zkuste říct, jak bude vypadat hlavní navigační menu. Bude to jednoduché menu, víceúrovňové menu nebo hierarchicky členěné "mega-menu" (s obrázky, kategoriemi, sloupci atd.)?

Patička webu

Definujte, jak má vypadat patička webu (spodní část každé podstránky). Může to být jednoduchý pruh s copyrightem nebo složitější patička s textem, případně i s interaktivními prvky (tlačítko, formulář pro přihlášení k odběru novinek atd.).

Jazykové mutace

Pokud potřebujete, aby se webové stránky zobrazovaly ve více jazycích - žádný problém! Sdělte nám, v kolika jazycích se mají vaše webové stránky zobrazit.

Grafické prvky na webu

Kromě samotného webového designu tvoří vizuální podobu webových stránek i další grafické prvky. Mohou to být fotografie nebo kreativní ilustrace a grafika. Dejte nám vědět, zda můžete tyto vizuální prvky dodat vy, nebo zda se o ně můžeme postarat my.

Slider/carousel

Pohyblivý posuvník nebo karusel je ideální způsob, jak zaujmout návštěvníky hned po načtení webu. Může například zobrazovat prezentace produktů, text a různý další obsah s prvky CTA (call-to-action) pro dokončení konverze. Dejte nám vědět, jak se vám posuvník na vašem webu jeví.

Typ obsahu webu

Bude typ obsahu pouze statický (spravovaný ručně), nebo budete vyžadovat i dynamické vytváření obsahu prostřednictvím administrace (například přidávání blogů, produktů nebo galerií).

Potřebujete filtrovat obsah?

S rostoucím množstvím obsahu roste i potřeba tento obsah filtrovat. Dejte nám vědět, zda potřebujete pouze jednoduché filtrování (např. podle kategorií) nebo složitější (např. kategorie, barvy, výrobci atd.).

Vyhledávání obsahu

Kromě filtru můžeme také zpracovávat vyhledávání. Může jít o jednoduchý fulltextový vyhledávač nebo o komplexní vyhledávač, který zobrazuje výsledky v reálném čase, například s náhledy obrázků.

Kontakní formulář

Kontaktní formulář je snadný způsob, jak vás může návštěvník webu kontaktovat. Můžete použít klasický formulář se základními textovými poli nebo komplexní formulář, který může obsahovat například možnost výběru data nebo nahrání souboru jako přílohy.

Interaktivní mapa

Kromě adresy v textové podobě můžete svou firmu zobrazit také na interaktivní mapě. Řekněte nám, jak byste ji chtěli na svých webových stránkách použít.

Výběr balíčku pro údržbu webu

Cenové balíčky údržby webu.CMS je komplexní a sofistikovaný systém, který je potřeba neustále aktualizovat a střežit jeho bezpečnost. Ceník balíčku je k dispozici zde

Odhad ceny vašich webových stránek je orientační. Ke zvoleným parametrům se můžete vrátit a své rozhodnutí změnit. Pro upřesnění cenové kalkulace se pojďme domluvit na osobní schůzce, kde si vše upřesníme. Vaše volby jsme si poznamenali a budeme tak naši schůzku pečlivě připraveni.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Design e-shopu

Máte zájem o jednoduchý, čistý a praktický design, nebo o něco kreativnějšího a netradičního? Případně jste navrhli vlastní design, který nám můžete dodat ve vhodných formátech (XD, Sketch, PSD, AI...)? Pokud ano, převedeme váš návrh do interaktivního kódu.

Hlavička e-shopu

Jaké prvky by měla obsahovat hlavička e-shopu? Kromě loga a navigačního menu můžete do záhlaví přidat různé kontaktní informace nebo ikony sociálních sítí.

Jaké bude menu?

Na základě předpokládané struktury a rozsahu e-shopu nám zkuste říct, jak bude vypadat hlavní navigační menu. Bude to jednoduché menu, víceúrovňové menu, nebo hierarchicky členěné "mega-menu" (s obrázky, kategoriemi, sloupci atd.)?

Patička e-shopu

Definujte, jak má vypadat patička e-shopu (spodní část každé podstránky). Může to být jednoduchá lišta s copyrightem, nebo složitější patička s textem, případně i interaktivními prvky (tlačítko, formulář pro přihlášení k odběru novinek apod.).

Bude mít e-sho portál?

Určete si, zda váš nový obchod bude jen klasický e-shop, nebo dáte přednost komplexnímu portálu, který bude kromě produktových sekcí obsahovat například blog nebo další statické podstránky.

Slider/carousel

Pohyblivý posuvník neboli karusel je ideální způsob, jak zaujmout návštěvníky na domovské stránce hned po načtení e-shopu. Může například zobrazovat prezentace produktů, text a různý další obsah s prvky CTA (call-to-action) pro dokončení konverze. Dejte nám vědět, jak se vám posuvník na vašich stránkách jeví.

Bude mít e-shop více jazyků?

Pokud potřebujete, aby se váš e-shop zobrazoval ve více jazycích - žádný problém! Sdělte nám, v kolika jazycích se mají vaše webové stránky zobrazovat.

Počet produktů v e-shopu

V závislosti na počtu výrobků se můžeme připravit na případné časové prodlevy nebo technologickou náročnost a optimalizaci. S kolika produkty v e-shopu počítáte?

Produktové fotografie

V případě, že nám neposkytnete produktové fotografie, můžeme vám pomoci s jejich nafocením a postprodukcí pro účely e-shopu? Případně potřebujete kromě produktových fotografií také grafiku nebo ilustrace na míru?

Filtrování produktů?

S rostoucím množstvím obsahu roste i potřeba tento obsah filtrovat. Dejte nám vědět, zda potřebujete pouze jednoduché filtrování (např. podle kategorií) nebo složitější (např. kategorie, barvy, výrobci atd.).

Vyhledávání produktů?

Kromě filtru můžeme zpracovávat také vyhledávání. Může se jednat o jednoduchý fulltextový vyhledávač produktů nebo o komplexní vyhledávač, který zobrazuje výsledky v reálném čase, například s náhledy obrázků.

Platební metody

Dejte nám vědět, zda vám stačí jednoduchý způsob platby na dobírku, případně doplněný bankovním převodem, nebo zda potřebujete také složitou a automatickou online platbu kartou.

Způsob dopravy

Důležité jsou pro nás také informace o způsobech přepravy. Bude stačit prostá dobírka, případně doplněná kurýrní společností, nebo je třeba e-shop integrovat s výdejním místem (např. Packeta)?

Specifické cenotvorby

Budete v e-shopu pracovat pouze s výchozím ceníkem pro všechny zákazníky, nebo potřebujete zavést i specifické ceny? Může jít například o množstevní slevy, různé cenové úrovně nebo ceníky jednotlivých partnerů.

Generovat PDF faktury?

Pokud se váš ERP systém nestará o zasílání faktur, doporučujeme je generovat přímo v e-shopu. Je možné realizovat jednoduché faktury se základními údaji nebo komplexní faktury, přizpůsobené obsahem i strukturou.

Napojení na účetní systém

Pokud používáte ERP systém (Pohoda, OBERON, KROS...), je velmi výhodné jej propojit s e-shopem. Buď formou manuálního XML exportu/importu, nebo formou plně automatické online komunikace, kdy ušetříte stovky hodin práce.

Kontakní formulář

Kontaktní formulář je snadný způsob, jak vás může zákazník kontaktovat. Můžete použít klasický formulář se základními textovými poli nebo komplexní formulář, který může obsahovat například možnost výběru data nebo nahrání souboru jako přílohy.

Interaktivní mapa

Kromě adresy v textové podobě můžete svou firmu zobrazit také na interaktivní mapě. Řekněte nám, jak byste ji chtěli na svých webových stránkách použít.

Výběr balíčku pro údržbu webu

Cenové balíčky údržby webu.CMS je komplexní a sofistikovaný systém, který je potřeba neustále aktualizovat a střežit jeho bezpečnost. Ceník balíčku je k dispozici zde

Odhad ceny vašich webových stránek je orientační. Ke zvoleným parametrům se můžete vrátit a své rozhodnutí změnit. Pro upřesnění cenové kalkulace se pojďme domluvit na osobní schůzce, kde si vše upřesníme. Vaše volby jsme si poznamenali a budeme tak naši schůzku pečlivě připraveni.

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.